Byrået
Vi er et kreativt byrå som er snille med folk og slemme med idéer. Vi liker ambisiøse mål og tror kommunikasjon er best når den vekker oppsikt.
Så hvis du vil at merkevaren din skal bli lettere å finne, lettere å like og lettere å selge, har du kommet riktig.
Velkommen til TADA.
REKLAME
Når var forrige gang du engasjerte deg i noe du ikke er interessert i?
«Reklame» kommer av det latinske ordet reclamare, som betyr «rope til». Hardt oversatt betyr altså reklame dét å rope. Men hva, hvor og hvordan skal du rope for å vekke interesse hos dine målgrupper?
Målgruppe. Mottaker. Forbrukerne. Kall dem hva du vil, men i bunn og grunn er de alle det samme – mennesker. Med behov, ønsker og interesser. For å produsere innhold og vinklinger til medier, kanaler, flater og plattformer, slik at vi treffer med reklamen byrået vårt lager for din merkevare eller ditt produkt, behøver vi hovedsakelig bare én ting: innsikt.
Denne innsikten er det avsenderen av reklamen som sitter på – dere, våre kunder. Dialog med kundene er derfor vår portal til å skape effektiv, målrettet og verdiskapende reklame. Tidkrevende? Nope. Nødvendig? Yes!
Selvtillit, erfaring, faglig kunnskap, bredde og ferdigheter samt klok, taktisk og kreativ tenkning er våre verktøy som gjør at din reklame begeistrer og blir interresant.
DIGITAL
Digital kommunikasjon er verdiskapende og effektiv ved god og balansert kombinasjon av teknologi, strategi og kreativitet.
Hos byrået vårt får du digitale tjenester og løsninger utarbeidet av spesialister innen digital markedsføring – teknologi utnyttet av våre utviklere, strategi utarbeidet av våre rådgivere og analytikere og kreativitet servert fra våre kreatører.
Byrået vårt leverer digitale tjenester og løsninger som:
- Nettsider – fra mindre kampanjesider til store, komplekse nettbutikker
- Annonsering og innholdsmarkedsføring i digitale flater
- Strategier innen Sosiale medier og digital tilstedeværelse
- Synlighetsoptimalisering via både betalte- og organiske søkestrategier
Digital markedsføring er resultat- og datadrevet arbeid. Sporing av kunders reise gjennom kjøpsprosessen gir oss innsikt som gjør markedsføringen effektiv og profitabel. Vi vet hvor, når, hvorfor og hva kunden leter etter, og hvor det er best å nå dem med ditt budskap.
Hvordan skal trafikken inn på nettstedet ditt økes? Hvordan skal selgerne dine få varmere leads eller gjøre at kundene kjøper mer når de er i nettbutikken din? Dette er spørsmål vi jobber med og løser hver eneste dag for å skape merverdi for våre kunder og deres merkevare.
DESIGN
Et av de viktigste virkemidlene du bruker når du skal bygge en merkevare eller selge et produkt er visuell identitet. Med godt forarbeid, research og analyse vil du ende opp med et design som er med på å nå de målene du har satt deg.
Hvem, hva og hvorfor – vet vi hvem vi prater til, hvorfor det skal kommuniseres og hva vi skal kommunisere, er en god start for å lage design som er tilpasset både målgruppe og budskap.
Designet av et produkt, eller måten reklamemateriell er designet, er avgjørende faktorer for å få kundens oppmerksomhet og til syvende og sist få kunden til å gjøre en handling, som å kjøpe et produkt.
Design er også et strategisk viktig virkemiddel eksternt og internt i din egen virksomhet. En sterk visuell identitet bygger intern stolthet og gjør at de ansatte føler tilhørighet til designet de fronter.
Byrået vårt har lang erfaring med både digital- og analog design, både til små og store prosjekter. Dette kan være alt fra enkle annonser til små og store nettsider, SoMe, reklamefilmer, kampanjer og bøker.
- Identitetsdesign: visuelle identiteter / profilprogrammer, kommunikasjonskonsepter,
identitetskonsepter, identitetsutvikling, infografikk, profilhåndbok, plakater - Retail: pakningsdesign, produktutvikling, merkearkitektur
- Digital design: web- og mobildesign, digitale touchpoints, interaktive løsninger, sosiale medier
- Servicedesign / Branded Environments: under utvikling
- Stands, kampanjer, digitalt- og trykkdesign
KOMMUNIKASJON
Man bruker oftest kommunikasjon for å oppnå et mål. Skal du kommunisere, er det fordi du ønsker å overføre eller utveksle informasjon eller kunnskap til en bestemt målgruppe. Gjerne for å utløse en aksjon.
For å legge den mest optimale strategien for å kommunisere et budskap på best mulig måte, må vi forstå oppdragsgivers virksomhet og skaffe oss innsikt i virksomhetens målgruppe(r). Oppgaven til våre oppdragsgivere er å gi byrået vårt nettopp denne innsikten.
Virkemiddelet du benytter for å kommunisere har mye å si for hvor mye du klarer å nå helt frem til målgruppene dine. Det er ikke snakk om å flashe seg mest mulig, men budskapet ditt treffer sterkest hos mottaker om det kommer fra flere hold på samme tid.
Tidligere var annonser i lokalpresse det foretrukne kommunikasjonsvirkemiddelet. Men det var før.
Sosiale medier, digital markedsføring, film, displayannonser og PR. Verktøyene vi i dag tar i bruk for å kommunisere er av en helt annen (digital) verden.
Kommunikasjonsvirkemidler og -løsninger fra TADA skal overraske, begeistre og gjerne være noe kunden ikke hadde forestilt seg på forhånd.
Kunne du tenkt deg å jobbe i byrået vårt?
Det er ekstremt mange gode grunner til å jobbe i TADA, men kanskje viktigst av alt; du vil ha et helt kobbel av særs hyggelige og dyktige kollegaer. Du blir del av en veldig imøtekommende gjeng på 25 ansatte, som digger å skape, skrive, designe, utvikle og stelle i stand sosiale aktiviteter og spennende reiser – både innen- og utenlands.
I tillegg kan vi selvsagt garantere for de mer formelle tingene også, som konkurransedyktige lønnsbetingelser og gode velferdsordninger. Vårt mål som arbeidsgiver er at du skal gå til sengs hver kveld og glede deg til å gå på jobb neste dag.
Send oss gjerne en åpen søknad og CV til jobb@tada.no.
Tjenester
- Nettsider
- Branding
- Innhold
- Ideer
- Emballasjedesign
- Digital design
- Kommunikasjon
- Effekt
- Strategi
- Rådgivning
- Stands
- SEO
- SoMe
- Kampanjer
- Digitalannonser
- Printannonser
- Innholdsmarkedsføring
- Radiospotter
- Reklamefilmer