Oppgaven

Haugaland Kraft ønsket å gjøre en rebranding av sitt beste strømprodukt – Ung Kraft. Nå skulle det blant annet kommuniseres at produktet kan benyttes av alle under 35 år, og ikke bare studenter. 

Løsningen

Med ny visuell profil, annonser, digital markedsføring og reklamefilmer vinkler det nye kampanjemateriellet på hva unge ikke trenger å velge bort om de velger Ung Kraft.

Strømproduktet som gir unge flere valgmuligheter

«Ikke senke kravene dine dine, senk strømregningen».

Velger unge under 35 år strømproduktet Ung Kraft fra Haugaland Kraft, kan de unna seg litt ekstra i hverdagen uten å gå i minus.

Som for eksempel et Spotify Premium, den ekstra strømmetjenesten, forretten på restauranten eller den lekre jakka de har siklet på ei stund.

Hva er fellesnevneren for unge og strøm? Energi, noe som ble tatt inn i den visuelle profilen hvor vi bruker farger, typografi, lys, bevegelse og unge mennesker.

Med oss på foto og film hadde vi med oss eminente Haakon Nordvik.

Team

Anne Lillebø Gjerstad

Designer

+47 907 43 578

Jon Oscar Handeland

AD / tekstforfatter

99 57 67 91

Gunhild Andersson

Fagleder / Prosjektleder

+47 959 65 835

Max Sverdrup Nygren

Performance-rådgiver

+47 918 12 937

Andre prosjekter