Edda Wind er bygget for fremtiden og det grønne skiftet, og skiller seg ut fra den tradisjonelle og noe konservative maritime bransjen. Profilen og identiteten skulle derfor være moderne, nytenkende og skille seg kraftig ut fra tradisjoner som allerede preger merkevarer i bransjen.

Logoikonet til Edda Wind representerer vind og vann. Vinden integrerer med bokstavene og fargene er dyp blå (vann), klar blå (vind) og klar grønn (ren energi). Typografien er moderne, de grafiske formene solide og fargene klare og sterke. 

Se eddawind.com

Nettsidene skulle kommunisere med ulikee brukergrupper som investorer, medier, kunder, leverandører, ansatte etc. Nettsidene er luftige med begrensede fargevalg for å holde den ryddig, samtidig som offsetmarger og små hover- og scrollanimasjoner bringer frem det moderne og innovative.

For Edda Wind har vi også integrert en manamind-løsning fra OMS som speiler ut real-time-data fra børsen, bl.a. for Financial Calendar, latest Stock Exchange Announcement og Largest shareholders.