TADA er stolt over å være blant de første byråene i Norge som nå kan tilby geografisk målretting av annonser på TikTok for sine kunder. Dette åpner nye digitale dører for norske bedrifter som ønsker å nå ut til sitt lokale publikum på en innovativ måte.

Skal du i dag annonsere på TikTok som bedrift er det kun mulig med nasjonal målretting. Fra i dag av kan du imidlertid annonsere med geografisk målretting på den digitale plattformen om du er eller blir kunde hos TADA.

Hva betyr dette for deg som Tada-kunde?

Vi kan nå hjelpe din bedrift å vise annonser til TikTok-brukere basert på deres geografiske plassering. Dette betyr mer målrettet markedsføring og bedre sjanser for å engasjere potensielle kunder i ditt nærområde.

Hva er fordelen med TikTok-annonser med geotargeting?

Ved å bruke geotargeting kan du forvente høyere relevans i dine annonsekampanjer, noe som normalt leder til bedre resultater og er mer kostnadseffektivt. Denne typen annonsering er ideelt for enhver bedrift som ønsker å styrke sitt lokale nærvær og tiltrekke seg kunder fra spesifikke områder.  

Ved å samarbeide med TADA får din bedrift med andre ord tilgang på teknologi og muligheten til å annonsere digitalt på en måte som akkurat nå er unik – et særdeles godt alternativ for å skille seg ut i markedet, før alle andre. 

Vi i TADA guider dere gjennom hele prosessen og sikrer at bedriften deres oppnår de beste resultatene med geotargeting på TikTok.

Interessert, sier du? 

Ta kontakt med Daniel – vår digitale rådgiver og markedsfører for annonsering på TikTok, Snapchat og Meta (Facebook & Instagram) 🎉